Har du erfaring med regnskap og lyst på nye utfordringer i et fremtidsrettet selskap i vekst?

Lagre
Du må logge på eller
opprette en konto for å lagre en jobb.

VÅRT FORMÅL
Gjøre våre kunder i stand til å få fullt utbytte av globale innovasjoner innen infrastruktur og digitalisering, samtidig som data og systemintegritet er beskyttet.

VÅR AMBISJON
Conscia er en del av et kunnskapsnettverk - 'Network of Knowledge', skapt av Europas mest lidenskapelige og talentfulle spesialister innen sikker IT-infrastruktur. Ved å kombinere vår kunnskap og dype tekniske kompetanse kan vi levere morgendagens sikre IT-infrastrukturløsninger og hjelpe våre kunder med å møte den digitale fremtiden problemfritt, med 24/7-tjenester som dekker nettverk, datasenter, sky og mobilitet.

For å få til dette kreves det at vi har en naturlig nysgjerrighet og ønske om å tilegne oss den nyeste tekniske kunnskapen, tett samarbeid med hverandre og våre kunder, og et høyt nivå av profesjonalitet.


Conscia er i vekst og søker nå en operativ regnskapsmedarbeider som har interesse for systemer og ønsker å utvikle seg videre i regnskapsfaget. Personen vil bli en viktig bidragsyter i implementering av nye moduler i systemet. Fremover skal selskapet også gjennom forbedringsprosjekter, som kandidaten vil får mulighet til å bli en del av. Du blir en del av et økonomi- og regnskapsteam på fem ved norgesselskapets kontor i Oslo sentrum. Stillingen rapporterer til Regnskapssjef.

Arbeidsoppgaver: 

  • løpende bokføring av inngående faktura, oppfølging av interne kostnader
  • lønnskjøring med tilhørende oppgaver og avstemminger
  • behandle reise- og utleggsregninger, inkl. dialog med ansatte vedr regelverk
  • generelle avstemminger og periodiseringer
  • bistå med kvalitetssikring av regnskapet ifm. rapportering
  • bistå med vedlikehold og utvikling av rutiner og systemer
  • ad hoc regnskaps- og administrasjonsoppgaver


Ønskede kvalifikasjoner:

  • høyere økonomisk utdanning, men lengre relevant erfaring kan veie opp for manglende utdannelse
  • relevant operativ erfaring
  • god regnskaps- og systemforståelse
  • erfaring med Tripletex og Navision er en fordel, men ikke et krav
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk


Personlige egenskaper:
For å lykkes og trives i rollen må du må være teamorientert samtidig som du evner å jobbe selvstendig og tar eierskap til oppgavene dine. Du har en profesjonell fremtoning og nysgjerrig innstilling til arbeidshverdagen. Du evner å se forbedringspotensial og er initiativtaker til å drive gjennom forbedringsprosesser.

Vi tilbyr:
Til den rette kandidaten kan vi tilby en interessant stilling i et internasjonalt og dynamisk vekstmiljø. Du vil inngå i en avdeling med motiverte og engasjerte kollegaer, og mulighetene for både faglig og personlig utvikling er store. Vi har sosiale samlinger i forbindelse med månedlige gjennomganger og utenlandsturer med resten av selskapet. Selskapet holder til i representative lokaler i Oslo sentrum og det tilbys konkurransedyktige betingelser.

Hvis dette virker interessant, oppfordrer vi deg til å søke via www.financepeople.no i henhold til GDPR. Ta gjerne kontakt med Andreas Kleiven (948 87 566andreas@financepeople.no) eller André Herlofsen (934 80 266andre@financepeople.no) ved spørsmål.

Alle henvendelser behandles konfidensielt, og søknader vurderes fortløpende.


Lignende søk: Konsulent, IT / Tech /