Nyutdannet eller 1-3 års erfaring? Analytisk rolle for deg utdannet innen logistikk eller finans

 

Bonaventura Sales er Norges største distributør av merkevarer til dagligvarehandel, faghandel, apotek, kiosk/bensin og HORECA-markedet. Merkevarene er alt fra Barebells, Dave & Jon's, Repsils, Semper Barnemat, Nocco, Vitamin Well, Corny, Piz Buin, Berit, Wella, Simple og Scholl med mer.


På vegne av Bonaventura Sales søker vi etter en analytisk og ambisiøs Supply Chain Controller til Jordanes-gruppens hovedkontor sentralt i Oslo sentrum. Der vil du inngå i et sosialt, kompetent og fremoverlent miljø innen norsk handel og dagligvare. Du vil være del av et team på fire personer med solid kompetanse innen fagfeltet. Dette er en synlig, sentral og verdiskapende rolle i organisasjonen. Du vil ha ansvar for salgsprognoser for en del av merkevarene og jobbe tett sammen med salg og kategori. Det er en ansvarsfull, forretningsorientert og utadvendt rolle. Prognosene og oppfølging av varestrøm og KPIer vil være avgjørende for at selskapet når sine mål. Det stilles høye krav til analytiske evner samt evne til kommunikasjon og videreformidling av analyser og prognoser.

Dette er en operativ rolle med stor bredde i oppgaver og ansvar. Som person er du ambisiøs, med positivt humør og egendriv. Riktig kandidat liker også utfordringer og ansvar samt evner å jobbe selvstendig og team. Du har solide Excel ferdigheter samt interesse for logistikk/vareflyt og det markedet selskapet opererer i. Du evner å se muligheter til forbedring, tenker løsninger, tar eierskap og får gjennomført tiltak til forbedringer. Du kommuniserer godt på ulike nivåer i organisasjonen og er en god relasjonsbygger som evner å se hele verdikjeden.

Søkere bes registrere seg og laste opp CV samt vitnemål. Nyutdannete innen finans eller logistikk oppfordres også til å søke.

Sentrale oppgaver

  • Ansvar for utarbeidelse av salgs - og innkjøpsprognoser
  • Ansvarlig for månedlige prognosemøter
  • Analyser og KPI-oppfølging
  • Utarbeidelse av innkjøpsplan 
  • Oppfølging av varestrøm og fakturakontroll
  • Optimalisering av varelager og distribusjon
  • Rapportering til merkevareeiere
  • Bidra til forbedring av prosesser og rutiner.


Kvalifikasjoner

  • 3-5 års relevant høyere utdannelse
  • Gode akademiske resultater
  • Relevant arbeidserfaring
  • Erfaring med analyse og prognoser
  • Solide erfaring med Excel og kjennskap til ERP systemer
  • Beherske norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig


Personlige egenskaper

  • Analytisk, nøyaktig, strukturert og ansvarsbevisst
  • Trygg, utadvendt og initiativrik
  • God på relasjonsbygging, positiv og løsningsorientert
  • Evner å arbeide i team så vel som selvstendig
  • Trives med å jobbe i et hektisk salgs - og markedsmiljø
  • Nysgjerrig og et ønske om å lære mer

 
Vi tilbyr

  • En analytisk og utadvendt Supply Chain rolle
  • En synlig, kommersiell og ansvarsfull rolle
  • Du blir del av et inspirerende og dyktig team/fagmiljø
  • Høyt fokus på læring og utvikling
  • Flotte og moderne lokaler sentralt i Oslo sentrum
  • Konkurransedyktige betingelser


Lignende søk: Konsulent, Varehandel / Kjededrift / Merkevare / FMCG