Vil du jobbe som Group Accounting Manager i et internasjonalt og innovativt konsern i sterk vekst?

Lagre
Du må logge på eller
opprette en konto for å lagre en jobb.

Argeo believes in having regional offices to facilitate close operations in key industrial areas. This builds strategic and long-term relationships, as well as in-depth local industry know-how with our key customers. Currently, Argeo operates in two locations in Norway (Asker and Tromsø), Sweden (Stockholm), Brazil (Rio de Janeiro), the US (Houston), Singapore, and Scotland (Edinburgh). Argeo is a company with a mission to transform the ocean surveying and inspection industry by utilizing autonomous surface and underwater robotics solutions. We develop tools, methods, and web applications to allow our customers to make data-driven decisions based on the data we collect and process.

Equipped with unique sensors and advanced digital imaging technology, the Autonomous Underwater Vehicles (“AUVs”) will significantly increase efficiency and imaging quality in addition to contribute to significant reduction in CO2 emissions from operations for the global industry in which the Company operates.


Vi søker en dyktig og operativ Group Accounting Manager til vårt finansteam i Asker. Rollen er svært operativ og du vil være ansvarlig for å sikre løpende utarbeidelse av konsernregnskap og finansiell rapportering for hele gruppen. Du vil spille en avgjørende rolle i å sikre nøyaktighet og fullstendighet av den finansielle rapporteringen, samt bidra til videre utvikling og implementering av interne retningslinjer og -policyer, samtidig som du sikrer samsvar med gruppepolicyer og IFRS. Vi har et uformelt, hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø bestående av engasjerte og dyktige kollegaer. Stillingen rapporterer til CFO.

Ansvarsområder:

  • sikre en rettvisende og tidsriktig utarbeidelse av konsernregnskapet i henhold til IFRS
  • ansvar for å årlige, kvartalsvise og månedlige rapporter
  • delta i budsjettering og prognoser
  • delta i implementering og styring av nytt ERP-system
  • implementere og følge opp gruppeinterne kontrollpolicyer
  • koordinere med interne avdelinger for å sikre nøyaktig rapportering
  • kontinuerlig forbedring av rutiner og prosedyrer


Kvalifikasjoner:

  • høyere økonomisk utdannelse, MRR er en fordel
  • minimum 5 til 7 års relevant erfaring fra tilsvarende stilling og/eller revisjon
  • gjerne erfaring med internasjonal virksomhet
  • høy faglig kompetanse innen regnskap, skatt, konsernregnskap, samt erfaring/interesse for IFRS
  • sterk systeminteresse og generell god teknisk IT-forståelse
  • meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk


Personlige egenskaper:
For å lykkes og trives i rollen må du være faglig sterk, proaktiv og ha god gjennomføringsevne. Du må evne å løfte blikket samtidig som du har kontroll på detaljene, og du har en grunnleggende positiv og løsningsorientert innstilling. Videre er du ansvarsbevisst og forstår viktigheten av kvalitet i leveransene, du har sterke samarbeids- og kommunikasjonsegenskaper samtidig som du evner å levere selvstendig.
 

Vi kan tilby:

  • konkurransedyktig lønn og betingelser
  • en spennende og variert hverdag i et selskap i kraftig vekst
  • gode muligheter til faglig og personlig utvikling 
  • muligheten til å jobbe med banebrytende teknologi i et innovativt selskap
  • fleksibel arbeidstid og eget kontor


Virker dette interessant ber vi deg, i henhold til GDPR, søke via www.financepeople.no, og ikke direkte på mail til oppgitt kontaktperson. Ved spørsmål kan du kontakte FinancePeople ved Mona Gabrielsen på mobil 917 46 917 eller på mona.gabrielsen@financepeople.no

Alle henvendelser behandles konfidensielt.

På grunn av ferieavvikling vil søknader bli behandlet i august. / Due to summer holidays applications will be reviewed in August.

 


Lignende søk: Leder, Industri / Produksjon