Regnskapsmedarbeider til selskap i vekst innen vedlikehold og forvaltning av eiendom

PHM Group er markedsledende innen vedlikehold og forvaltning av eiendom, med fokus primært på å betjene bolig- og næringseiendom, samt offentlige bygg. Vårt mangfoldige servicetilbud gjør oss til en naturlig samarbeidspartner innen eiendomsservice, renhold, teknisk- eller økonomisk forvaltning. Våre kunder er først og fremst borettslag/boligsameier og private eiendomsforvaltere. Vi tilbyr våre tjenester til alle: næringsvirksomhet, private, kommune og stat. Digitalisering står sentralt for ytterligere å forbedre effektivitet, salg av tilleggstjenester og kundeservice. Vi jobber hver dag for å ta vare på mennesker, gjennom å ta vare på bostedene deres.

Våre mer enn 140 datterselskaper opererer i Finland, Sverige, Norge, Danmark og Tyskland, og har totalt mer enn NOK 6 mrd. i årlig omsetning. For tiden har konsernet en ansattbase på over 8000 fagpersoner, og vi vokser kontinuerlig. Den norske delen av konsernet har 52 datterselskaper med totalt NOK 1,6 mrd. i årlig omsetning og over 1250 ansatte. PHM Group eies av fond forvaltet av Norvestor og Intera Partners sammen med konsernets toppledelse.


PHM Norge AS øker teamet og søker regnskapsmedarbeider til nyopprettede stilling i et sterkt voksende konsern. Vi ser etter deg som er selvstendig og ambisiøs, som har et ønske om å være med å utvikle en fersk finansavdeling og har interesse for å utvikle deg videre innen regnskapsfaget. Stillingen rapporterer til Regnskapsansvarlig i Norge, som sammen med CFO vil sørge for god støtte innen regnskap, systemer og rapportering. Arbeidssted er på Alnabru.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Regnskap A-Å, for egen portefølje av driftsselskaper
  • Lønnskjøring med tilhørende oppgaver og avstemminger
  • Generelle avsetninger og periodiseringer
  • Månedlig periodeavslutning og rapportering
  • Bistå med vedlikehold og utvikling av rutiner og systemer
  • Ad hoc regnskaps- og administrasjonsoppgaver
  • Komme med initiativer og delta i utviklingen av regnskapsavdelingen
  • Være en pådriver for å effektivisere, forbedre og automatisere rutiner og arbeidsprosesser


Ønskede kvalifikasjoner:

  • Bachelor- eller mastergrad innen regnskap, revisjon, økonomi eller tilsvarende
  • Gjerne 1-3 års relevant operativ erfaring med regnskap, gjerne fra et regnskapsbyrå
  • Generell regnskaps- og systemforståelse og ønske om å lære mer
  • Kjennskap til Tripletex og Maestro er en fordel, men ikke et krav
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper:

  • Du er trygg på deg selv og din fagkunnskap og har høy arbeidskapasitet
  • Du er strukturert, nøyaktig og gjør klare prioriteringer
  • Du er proaktiv, effektiv, løsningsorientert og du trives i et miljø med høyt tempo
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevne


Vi tilbyr:

  • Muligheter for en rolle i oppbyggingen av finansfunksjonen i et konsern stor i vekst
  • Nyopprettet stilling som gir riktig kandidat muligheten til å sette sitt personlige preg på rollen
  • Korte beslutningsveier
  • Konkurransedyktige betingelser


Virker dette interessant, ber vi deg søke via www.financepeople.no. Ved spørsmål kan du kontakte FinancePeople ved Svenn-Erik Warholm på 917 37 272 eller på svenn-erik.warholm@financepeople.no.

Alle henvendelser behandles konfidensielt. Søknader behandles fortløpende.

 


Lignende søk: Konsulent, IT / Tech /