Har du erfaring med Dynamics 365 og ønsker å jobbe med endringsprosesser og digitalisering?

OBOS bygger framtidens samfunn og oppfyller boligdrømmer. Vi er landets største boligbyggelag med 450 000 medlemmer, Norges største boligbygger og en av de største i Norden. OBOS er etablert i Oslo, Bergen, Hamar, Fredrikstad, Tønsberg, Stavanger, Trondheim og Ålesund, i tillegg til en betydelig virksomhet i Sverige. Vi eies av medlemmene, og overskuddet beholdes i virksomheten. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte. I tillegg driver vi virksomhet innen rehabilitering, vedlikehold, næringseiendom, bank og eiendomsmegling. Vi tilbyr også et omfattende medlemsprogram til våre medlemmer. OBOS-konsernet er et komplett kompetansehus innen eiendom, med over 2600 ansatte i Norge og Sverige.

www.obos.no

På vegne av OBOS søker vi en forretningsorientert person med sterk systeminteresse som ønsker å være med å utvikle og vedlikeholde OBOS sine nye systemer og løsninger innen forretningsområdet boligutvikling - OBOS Nye Hjem.

OBOS er inne i en spennende endring- og digitaliseringsprosess og har implementert Microsoft Dynamics 365. Løsningen består av Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement for overordnet prosjektstyring og er integrert med Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations for prosjektøkonomi og regnskap. Sharepoint benyttes til dokumenthåndtering. I forbindelse med at prosjektet går over i forvaltningsfase, søker vi en person med ansvar for systemforvaltning til en nyopprettet stilling innenfor Boligutvikling i OBOS Nye Hjem.

Dette er en utadvendt og synlig rolle i organisasjonen. Du vil jobbe tett med sluttbrukerene som er prosjektledere, prosjektselgere, ledere og controllere. I samspill med disse vil du identifisere utviklingsmuligheter, prioritere disse opp mot virksomhetens behov og deretter bistå ved gjennomføring og implementering. Du vil inngå i et kompetent, uformelt og hyggelig arbeidsmiljø. Stillingen rapporterer til Direktør OBOS Nye Hjem.

Har du sterk interesse for system og videreutvikling av tekniske løsninger, god forretningsforståelse samt erfaring med Dynamics AX eller 365? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Søkere bes registrere seg med et helt kortfattet søknadsbrev, en utfyllende CV samt vitnemål og attester.


Viktigste arbeidsoppgaver og ansvarsområder

  • Bidra i forvaltning av Microsoft Dynamics 365 Boligutvikling (ansvar vil være avhengig av bakgrunn og kompetanse)
  • Identifisere og prioritere forretningsbehov, spesifisere krav i forbindelse med utvikling samt sikre gevinstrealisering knyttet til bruk av selskapets løsninger
  • Bistå i innføring av ny/endret funksjonalitet
  • Dialog og støtte til superbrukere
  • Bistå forretningen i håndtering av feilsituasjoner
  • Bistå i oppsett av løsningen
  • Holde deg oppdatert på ny funksjonalitet fra leverandør og Microsoft
  • Stillingen vil jobbe tett med økonomifunksjon i Boligutvikling, samt være hovedkontaktpunkt mot IT Systemforvaltning

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse på høyskole-/universitetsnivå, fortrinnsvis økonomisk/administrativ bakgrunn
  • Erfaring med Microsoft sin plattform - Dynamics AX eller Dynamics 365
  • Fordel med erfaring innen systemforvaltning, gjerne i et større selskap
  • Kjennskap til og interesse for å se muligheter som ligger i teknologiske løsninger
  • God forretningsforståelse
  • God forståelse av systemforvaltning og brukerstøtte

Personlige egenskaper

  • Analytisk, strukturert og god til å prioritere
  • Selvstendig, nysgjerrig og initiativrik
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Vi tilbyr

  • Uante muligheter. OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom. Hos oss får du mulighet til å utvikle din kompetanse og oppfylle din karrieredrøm.
  • En jobb med mening. Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her.
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver. Et hyggelig og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag.
  • Gode ordninger. OBOS investerer i egne ansatte og tilbyr goder som fleksitid, sommertid, gode pensjons- og forsikringsordninger samt firmahytter i inn- og utland.

Arbeidssted er hos OBOS Nye Hjem på Ulven (rett ved Økern T-bane stasjon).

Søknader vurderes fortløpende.

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med: Endre Flo, endre.flo@opus-consulting.no / +4795890195 eller Susanne Angell, sa@opus-consulting.no / +4745449348


Lignende søk: Annet, Eiendom / Eiendomsmegling, Tech