Vil du som Bid Manager ta oss til topps?

Azets er Nordens ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap og lønn. Vi er inne i en spennende vekstfase, med en stadig økende kundemasse som ønsker å outsource sine økonomifunksjoner. Vår suksessoppskrift består av tre hovedingredienser: Kompetanse, effektive løsninger og nytenkning. Denne kombinasjonen sikrer god kvalitet på det vi leverer til kundene våres.

Vi har mer enn 50 kontorer i Norge, og på hvert eneste kontor sitter dyktige og engasjerte medarbeidere som brenner for regnskap, økonomisk rådgivning og lønn. Nå ønsker vi å styrke salgsteamet med en engasjert Bid Manager og vi ser etter deg som ønsker å være sentral i utviklingen av et av Norges mest spennende selskaper.

Hvilke utfordringer som venter deg

I Azets har du en spennende hverdag i møte. Stillingen innebærer at du er ansvarlig for å lede anbuds- og tilbudsprosesser, håndtere salgsleads og skape aktiviteter for Azets sine tjenester. Du vil jobbe tett med ledergruppen for Salg og Advisory, samt våre andre forretningsområder. Hovedarbeidsoppgaver vil være:

  • Lede og koordinere anbuds- og tilbudsprosesser til eksisterende og nye kunder i Norge/Norden på norsk og engelsk
  • Ansvar for å profesjonalisere vårt rammeverk for anbudsprosesser
  • Rådgivning til våre kunder som trenger bistand til anbudsprosesser og regelverk
  • Utvikle interne og eksterne kurs innenfor fagområdet  
  • Skape et godt samarbeid rundt generering av leads og salgsprosesser
  • Gjennomføre selvstendige kundemøter og utforme tilbud
  • Følge opp tilbud og utarbeide kontrakter med nye kunder
  • Drive arbeidet med å skape en salgsdrevet kultur

Vi ser derfor etter deg som:

  • Har høyere utdanning innen økonomi og/eller markedsføring med minimum ett års erfaring
  • Evner å bygge relasjoner og nettverk som munner ut i positive resultater og omsetning
  • Er en selvgående og strukturert lagspiller med øye for detaljer
  • Har god forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsomme
  • Lar deg engasjere av gode løsninger og overfører dette engasjementet til kunder
  • Holder deg oppdatert på regelverket for offentlig anskaffelser
  • Har erfaring fra Bid Management fra anskaffelsesprosesser eller prosjektledelse, da dette vil være en fordel

Gode betingelser og løsninger i verdensklasse

  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Bransjens beste og mest fremtidsrettede systemer og prosesser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger som inkluderer helse- og reiseforsikring
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid

Vi gir rom for kreativitet og utfordrer deg å utvikle egne løsninger i et stort og spennende marked. Dette er en unik mulighet for deg å tilegne seg kompetanse på alle våre tjenester og produkter, samt trening og opplæring i vår salgsmetodikk ASP (Azets Sales Process). Stillingen er en del av et kompetent salgsteam, både nasjonalt og internasjonalt, i et stort og spennende konsern med mange muligheter.

Hovedarbeidssted vil være på Azets sitt kontor på Skøyen med muligheter for å kombinere det med et av våre lokalkontor i Oslo-området. Dersom du har spørsmål til stillingen kan du ta kontakt med Olav Abel Lindberg, Konserndirektør for salg, på tlf. 908 21 801.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.


Lignende søk: Annet, Spesialist, IT / Tech /, Regnskap / Revisjon, Rådgivning / Konsulenter