Vi søker kundefokuserte lønnsrådgivere med godt humør og et brennende engasjement for faget!

Lagre
Du må logge på eller
opprette en konto for å lagre en jobb.

Azets er den ledende leverandøren av tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden. Fokuset vårt er å gjøre våre kunder mer effektive blant annet basert på kompetanse, fremtidsrettede systemer, god kundekontakt og forenkling av prosesser.

Så, hvorfor bli en del av våre kontorer?

Lillestrømkontoret består av avdelinger som jobber med både lønn og regnskap, og ligger sentral, midt i Storgata. Kun fem minutter å gå til tog/buss. Hverdagen her er hektisk, lærerik, og aldri kjedelig. Vi har moderne og trivelige lokaler som gjør at vi gleder oss til å komme på jobb. Vi samarbeider på tvers av team og utfyller hverandre, og vi deler gledelig vår kunnskap internt og eksternt. Samholdet mellom kollegaer er godt, vi er lojale, og har det hyggelig på jobb.

I Lillestrøm sitter det nå en gjeng med trivelige medarbeidere som gleder seg til å få en ny kollega. Vi håper at du vil dele dine kunnskaper og ditt gode humør med oss. Vi ser frem til å få deg med på laget!

Aktuelle arbeidsoppgaver:

  • Kontrollere lønnsproduksjon fra A-Å
  • Støtte og rådgivning innen lønn og HR til våre kunder
  • Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
  • Oppstart nye prosjekter
  • Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjon til din kundeportefølje
  • Mulighet for å jobbe ute hos våre kunder på kundens systemer

Vi ser for oss at du har:

  • Noen års erfaring innen lønn og HR, gjerne innen lønnsrådgivning
  • Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
  • God kjennskap til lover og regler innen fagfeltet
  • Solide kunnskaper i Excel
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • God IT-forståelse

Hvorfor velge Azets?

  • Inkluderende arbeidsmiljø med dyktige og kunnskapsrike kollegaer
  • Et selskap med gode rutiner og stort fokus på kvalitet
  • Spennende utfordringer i et solid nordisk selskap i vekst og endring
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Lillestrøm. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder i Lillestrøm Anita Jentoftsen, på tlf. 928 29 078.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.


Lignende søk: Konsulent, IT / Tech /, Regnskap / Revisjon, Rådgivning / Konsulenter